
Ideą targów była komercjalizacja usług turystyki wiejskiej, a celem
zainteresowanie krajowych i zagranicznych podmiotów ,zajmujących się
sprzedażą usług turystycznych, ofertą Lokalnych Grup Działania (LGD), stowarzyszeń
agroturystycznych, LOT-ów i ROT-ów. Podczas konferencji, która miała
miejsce w czasie targów, pt. „Turystyka wiejska na drodze do
komercjalizacji” przedstawiono zagadnienia dotyczące turystyki
wiejskiej jako szansy rozwoju obszarów wiejskich, determinantów procesu
komercjalizacji produktu turystyki wiejskiej, jak również zostały
zaprezentowane produkty turystyki wiejskiej, tj: „Kraina Żubra”,
„Małopolska Wieś Pachnąca Ziołami”, „Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu
Rolno – Spożywczego”. W ramach konferencji zorganizowany był również
wyjazd studyjny, którego celem była prezentacja produktów turystyki
wiejskiej na terenie województwa świętokrzyskiego.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |